چهارمین قرارگاه جوانی جمعیت در سال1402

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، چهارمین قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری در روز یکشنبه 18 تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان و سایر اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از تمامی اعضای قرارگاه در جهت برگزاری بسیار با شکوه هفته ملی ازدواج سال جاری، به اجرایی شدن تمامی مصوبات ماه قبل اشاره نمود و پیگیری جدی  تامین محل مناسب استراحت مادر و کودک در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه را که جزو مصوبات جلسه قبل بود را خواستار شد.

دکتر سید سعید کسائیان پس از بیان این مطلب که در رتبه بندی دانشگاه های سراسر کشور، دانشگاه سمنان جزو 9 دانشگاه بسیارعالی معرفی گردید از زحمات بی شائبه تمامی اعضای قرارگاه و کمیته های تخصصی ذیل آن تقدیر و تشکر نمود

در ادامه پس ازارایه گزارش کارنامه عملکرد دانشگاه در سال 1401 توسط کارشناس برنامه جوانی جمعیت ، اعضای قرارگاه در خصوص شاخص های نیازمند ارتقاء به پحث و نبادل نظر پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن تشکر از تمامی فعالان حوزه جمعیت مخصوصا معاونت های مختلف دانشگاه، در کسب رتبه بسیار عالی دانشگاه، به این نکته اشاره کرد که امسال نیز، همانند سال قبل، یکی از تکالیف و کارهای اصلی ما موضوع جمعیت  اعلام شده است و جوانی جمعیت کماکان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد.

سپس به این موضوع اشاره کرد که اقدامات انجام گرفته دردانشگاه، رو به رشد و پیشرفت بوده و هر آنچه در این راستا صورت می گیرد جزو اعمال حسنه و صالحه محسوب گشته و در نسل های آینده نمود پیدا خواد کرد.

دکتر کامران قدس در ادامه ضمن بیان این مطلب که بعضا به علت عدم پرداخت برخی از هزینه ها  زوجین نابارور، نارضایتی هایی در آنها بوجود امده است خواستار همکاری بیشتر بیمه ها در پرداخت هزینه های درمان ناباروری شد .

در پایان از تلاش های اعضاء برای پیشبرد اهداف قرار گاه و در مسیر رسیدن به هدف والای جوانی جمعیت تشکر و قدردانی نمود.

 

  • کد خبر : 45223
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *